Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

POMOC

 

czynna ( pon.-pt. ) godz. 9.00-17.00

e- mail: sklep@zest.com.pl

Jak złożyć zamówienie?

Po wybraniu odpowiedniego produktu należy dodać towar do KOSZYKA. Po zamknięciu listy zakupów podaj swoje dane oraz wskaż miejsce dostawy zamówionych produktów. Dokonaj płatności i gotowe!

Czy muszę zakładać konto na stronie sklepu Zest Umbrella?

Nie ma obowiązku zakładania konta, ale zachęcamy do tego. Posiadanie konta ułatwia przyszłe zakupy, pozwala na zachowanie historii transakcji i daje szanse na atrakcyjne rabaty.

Jaki jest koszt przesyłki?

Wysyłka zamówionych produktów na terenie Polski jest bezpłatna!

Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na wpłatę czekamy 4 godziny (w przypadku złożenia zamówienia w dzień roboczy), po tym okresie zamówienie zostaje anulowane.

Kiedy otrzymam zamówione produkty?

Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać tak szybko, jak to tylko możliwe.

Czy dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?

U nas wszystkie transakcje są bezpieczne i zaszyfrowane. Korzystamy z najbezpieczniejszych systemów dokonywania płatności przez Internet i nie przechowujemy danych karty płatniczej.

Jak dokonać płatności?

Wybór sposobu płatności zależy od Ciebie. Udostępniam następujące metody płatności:

– Karta płatnicza

Szybki przelew za pośrednictwem przelewy24.

– Przelew tradycyjny z wysłaniem potwierdzeniem zapłaty na email: sklep@zest.com.pl.

Wybierz sposób płatności w formularzu zamówienia oraz dokonaj zapłaty zgodnie z podaną informacją. Nie ma możliwości płatności za pobraniem.

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

Jeżeli zmienisz zdanie prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez maila sklep@zest.com.pl, w jak najkrótszym czasie od złożenia zamówienia, a my postaramy się nanieść w nim zmiany. W przypadku późniejszego kontaktu zmiana zamówienia może okazać się trudna, ponieważ Twoje zamówienie mogło już zostać przesłane do realizacji.

Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie droga mailową?

Jakakolwiek transakcja z naszym sklepie skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Ciebie adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail. Chcemy, żebyś wiedział na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie.

Złożyłem zamówienie, a nie dostałem żadnego powiadomienia, dlaczego?

Jeśli zamówienie zrobione jest poprawnie, po złożeniu go otrzymasz mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia. Sprawdź w skrzynce SPAM. Jeśli jednak nie widzisz na mailu potwierdzenia, koniecznie odezwij się do nas na adres sklep@zest.com.pl.

Moje zamówienie dotarło, ale coś jest niezgodne. Co robić?

Na szczęście takie sytuacje prawie nie mają miejsca. Jeśli jednak przytrafiło Ci się coś takiego, przede wszystkim najmocniej przepraszamy. Prosimy o kontakt z nami pod adresem e=mailowym: sklep@zest.com.pl Zatytułuj maila: „data zamówienia, numer zamówienia, reklamacja„. Zapoznamy się z Twoim przypadkiem, prawdopodobnie trzeba będzie odesłać nam wadliwy produkt. Zależnie od ustalenia, dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty lub wymienimy produkt na taki, z którego będziesz zadowolony.

Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?

Jeżeli zmieniłeś jednak zdanie lub otrzymany produkt nie spełnia twoich oczekiwań w ciągu 30 dni od otrzymania paczki możesz bez problemu zwrócić zamówione produkty. Aby dokonać zwrotu muszą być spełnione następujące warunki:

  • produkt nie może posiadać żadnych oznak użytkowania i być w idealnym stanie
  • produkt musi zawierać oryginalne opakowanie i metki
  • należy załączyć formularz zwrotu
  • wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, prześlij na następujący adres:

Sklep Internetowy ZEST Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 71, 00-718 Warszawa lub na adres emailowy: sklep@zest.com.pl.

Pamiętaj, aby Towar wysłać nie później, niż w ciąfu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Będziemy wdzięczni za dołączenie paragonu. Należność za zwrócony Towar przekazujemy przelewem na wskazany w oświadczeniu numer bankowy, możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Skontaktuj się z nami sklep@zest.com.pl by otrzymać adres do zwrotu towaru.

Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu.

Sklep ZEST Umbrella nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo odesłane produkty. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki. Doradzamy korzystać z metody umożliwiającej monitorowanie przesyłki. Koszt odesłania zwróconego towaru ponosi zwracający.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, usługą e-przesyłka, czy paczkomatami.

Jak można się z nami skontaktować?

sklep / zamówienia online / płatności: sklep@zest.com.pl

współpraca / promocja: sklep@zest.com.pl