Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
POMOC
czynna ( pon.-pt. ) godz. 9.00-17.00
e- mail: sklep@zest.com.pl
Jak złożyć zamówienie?
Po wybraniu odpowiedniego produktu należy dodać towar do KOSZYKA. Po zamknięciu listy zakupów podaj swoje dane oraz wskaż miejsce dostawy zamówionych produktów. Dokonaj płatności i gotowe!
Czy muszę zakładać konto na stronie sklepu Zest Umbrella?
Nie ma obowiązku zakładania konta, ale zachęcamy do tego. Posiadanie konta ułatwia przyszłe zakupy, pozwala na zachowanie historii transakcji i daje szanse na atrakcyjne rabaty.
Jaki jest koszt przesyłki?
Wysyłka zamówionych produktów na terenie Polski jest bezpłatna!
Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
Na wpłatę czekamy 4 godziny (w przypadku złożenia zamówienia w dzień roboczy), po tym okresie zamówienie zostaje anulowane.
Kiedy otrzymam zamówione produkty?
Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać tak szybko, jak to tylko możliwe.
Czy dane mojej karty kredytowej są bezpieczne?
U nas wszystkie transakcje są bezpieczne i zaszyfrowane. Korzystamy z najbezpieczniejszych systemów dokonywania płatności przez Internet i nie przechowujemy danych karty płatniczej.
Jak dokonać płatności?
Wybór sposobu płatności zależy od Ciebie. Udostępniam następujące metody płatności:
– Karta płatnicza
Szybki przelew za pośrednictwem przelewy24.
– Przelew tradycyjny z wysłaniem potwierdzeniem zapłaty na email: sklep@zest.com.pl.
Wybierz sposób płatności w formularzu zamówienia oraz dokonaj zapłaty zgodnie z podaną informacją. Nie ma możliwości płatności za pobraniem.
Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
Jeżeli zmienisz zdanie prosimy o skontaktowanie się z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub poprzez maila sklep@zest.com.pl, w jak najkrótszym czasie od złożenia zamówienia, a my postaramy się nanieść w nim zmiany. W przypadku późniejszego kontaktu zmiana zamówienia może okazać się trudna, ponieważ Twoje zamówienie mogło już zostać przesłane do realizacji.
Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie droga mailową?
Jakakolwiek transakcja z naszym sklepie skutkuje otrzymaniem potwierdzenia na wskazany przez Ciebie adres mailowy. Nie ma znaczenia czy Klient założył konto czy dokonał „szybkiego” zakupu bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail. Chcemy, żebyś wiedział na jakim etapie realizacji jest Twoje zamówienie.
Złożyłem zamówienie, a nie dostałem żadnego powiadomienia, dlaczego?
Jeśli zamówienie zrobione jest poprawnie, po złożeniu go otrzymasz mail z potwierdzeniem i numerem zamówienia. Sprawdź w skrzynce SPAM. Jeśli jednak nie widzisz na mailu potwierdzenia, koniecznie odezwij się do nas na adres sklep@zest.com.pl.
Moje zamówienie dotarło, ale coś jest niezgodne. Co robić?
Na szczęście takie sytuacje prawie nie mają miejsca. Jeśli jednak przytrafiło Ci się coś takiego, przede wszystkim najmocniej przepraszamy. Prosimy o kontakt z nami pod adresem e=mailowym: sklep@zest.com.pl Zatytułuj maila: „data zamówienia, numer zamówienia, reklamacja„. Zapoznamy się z Twoim przypadkiem, prawdopodobnie trzeba będzie odesłać nam wadliwy produkt. Zależnie od ustalenia, dokonamy zwrotu wpłaconej kwoty lub wymienimy produkt na taki, z którego będziesz zadowolony.
Czy mogę zwrócić swoje zamówienie?
Jeżeli zmieniłeś jednak zdanie lub otrzymany produkt nie spełnia twoich oczekiwań w ciągu 30 dni od otrzymania paczki możesz bez problemu zwrócić zamówione produkty. Aby dokonać zwrotu muszą być spełnione następujące warunki:
- produkt nie może posiadać żadnych oznak użytkowania i być w idealnym stanie
- produkt musi zawierać oryginalne opakowanie i metki
- należy załączyć formularz zwrotu
- wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru, prześlij na następujący adres:
Sklep Internetowy ZEST Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 71, 00-718 Warszawa lub na adres emailowy: sklep@zest.com.pl.
Pamiętaj, aby Towar wysłać nie później, niż w ciąfu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Będziemy wdzięczni za dołączenie paragonu. Należność za zwrócony Towar przekazujemy przelewem na wskazany w oświadczeniu numer bankowy, możliwie jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 30 dni od otrzymania paczki. Skontaktuj się z nami sklep@zest.com.pl by otrzymać adres do zwrotu towaru.
Szczegóły dotyczące zwrotów znajdziesz w regulaminie sklepu.
Sklep ZEST Umbrella nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowo odesłane produkty. Prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki. Doradzamy korzystać z metody umożliwiającej monitorowanie przesyłki. Koszt odesłania zwróconego towaru ponosi zwracający.
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych za pobraniem, usługą e-przesyłka, czy paczkomatami.
Jak można się z nami skontaktować?
sklep / zamówienia online / płatności: sklep@zest.com.pl
współpraca / promocja: sklep@zest.com.pl