Zwroty i reklamacje.

ZWROT

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów( Dz. U.2014 poz. 827 ) masz również prawo, bez podania przyczyny, odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki. Aby odstąpienie od umowy było skuteczne, wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy i w terminie 14 dni od daty otrzymania towary, prześlij na następujący adres:  Sklep Internetowy Zest Sp. z o.o., ul. Czerniakowska 71, 00-718 Warszawa lub na adres emailowy: sklep@zest.com.pl.

Pamiętaj, aby Towar wysłać nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Będziemy wdzięczni za dołączenie paragonu. Należność za zwrócony Towar przekazujemy przelewem na wskazany w oświadczeniu numer konta bankowego możliwie, jak najszybciej, nie później niż w ciągu 14 dni roboczych.

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy Towar dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego lub nosi ślady użytkowania. Dlatego zawsze przed odebraniem wysyłki od kuriera sprawdź, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności zwróć uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, sporządź w obecności kuriera protokół szkody oraz skontaktuj się jak najszybciej z nami w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń w tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Uwaga! Nie przyjmujemy żadnych paczek wysłanych za pobraniem.

 

  1. W jakim czasie można dokonać zwrotu zakupionego produktu?

Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

  1. Jak dokonać zwrotu?

Aby dokonać zwrotu należy wypełnić formularz znajdujący się na stronie spakować zwracany produkt wraz z oryginałem dowodu zakupu oraz odesłać na nasz adres.

  1. Jakie produkty można zwracać?

Nowe, nie noszące śladów użytkowania wraz ze wszystkimi metkami, etykietami i ceną umieszczoną na artykule.

  1. W jakim czasie otrzymam pieniądze za zwrot?

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta

 

REKLAMACJE

  1. Jak zareklamować produkt?

Należy skontaktować się ze sklepem Zest Umbrella w celu poinformowania o chęci złożenia reklamacji. Jeśli istnieje taka możliwość proponujemy kontakt osobisty w naszym salonie po wcześniejszym kontakcie z biurem I ustaleniem terminu tego spotkania. Należy również wypełnić formularz reklamacyjny. Towar reklamowany klient wysyła na swój koszt.

2. Czas rozpatrywania reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

×

Koszyk

Nasza strona korzysta z plików cookie w celu zapewnienia najlepszej jakość korzystania z witryny. Więcej informacji.
Menu

[contact-form-7 id=”298″ title=”Contact form”]